jueves, 19 de diciembre de 2013

Autoavaluació

1. Què he après en aquesta assignatura?

En aquesta assignatura he profunditzat en el tema de la web 2.0. i en totes les eines que aquesta conté, com per exemple, les wikis. També he aprés molt sobre el llenguatge audiovisual i els seus usos per a donar diferents sensacions. M'he formulat noves preguntes com: Conec realment totes les possibilitats que m'ofereix la web 2.0.? o Quines d'aquestes noves eines podré utilitzar en l'àmbit educatiu?

Durant aquesta assignatura he après com editar un blog i les seves entrades, a diferenciar els diferents plans i angles d'una pel·lícula, a editar un vídeo, a editar una wiki i a fer un codi QR. Crec que tots aquests coneixement m'ajudaran en un futur a l'hora de saber trobar
o fabricar un suport audiovisual per alguna classe i ajudar a entendre 
millor la matèria estudiada.


2. Com ho he après?

Les classes m'han ajudat a acabar d'entendre millor alguns conceptes que per mi sola no hauria arribat a conèixer. A més, també m'ha ajudat a resoldre alguns dubtes. Algunes de les lectures que vam haver de fer em van ajudar a veure com afecten les noves tecnologies i sobretot, Internet, a la vida quotidianan de la gent i les innovacions que es van fent.

Els treballs d'avaluació em van ajudar a voler fer millor les coses i a voler entendre-les. El treball en grup m'ha servit per aprendre a fer una wiki, saber editar-la i saber treballar en equip amb unes persones que acabava de conèixer.


3. Què és el que he trobat a faltar en l'aprenentatge realitzat a l'assignatura?

Crec que el que vaig fer millor va ser el muntatge del vídeo, ja que ja coneixia abans com fer-lo i no em va suposar cap tipus de problema. El que vaig fer pitjor va ser el fet de redactar al blog, ja que ho havia de fer més escuet per a que sigués més visual. Ho podria haver fer una mica més curt per tal de facilitar la seva lectura. En aquest apartat d'avaluació he afegit les entrades que crec que m'han sortit millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario