jueves, 14 de noviembre de 2013

Anàlisi de l'anunci "P&G, una ayuda en tu día a día": Color, ritme i so.

https://www.youtube.com/watch?v=tkiK7ThevJA

COLOR

- En aquest anunci hi predominen les escenes on hi ha molts colors, com les següents: 








En aquest cas, utilitzen uns colors molt vius per a ajudar-se a l'hora de fer veure a la gent l'eficàcia dels seus productes. Aquests colors ajuden a veure la samarreta del nen més neta o el cabell de la nena més brillant.




- Encara que també hi ha força escenes en les que el blanc hi és present:









Aquí es veu molt clarament que el blanc és utilitzat a les escenes on es vol enfatitzar en el resultat després d'utilitzar els seus productes. Per exemple, els llençols que queden molt blancs com a resultat d'utilitzar el detergent que s'està venent.



RITME:

El ritme de l'anunci és molt ràpid, ja que la durada dels plans és força curta i els plans van canviant pràcticament a cada segon. Això ajuda a veure tots el casos on s'utilitzen els productes i els beneficis que li proporcionen al consumidor. Així poden promocionar diversos tipus de productes en molt poc temps.





SO

En aquest anunci, el so està dividit en la música i en la veu en off. La música és força tranquil·la i ajuda a forçat l'efecte que estan donant les imatges. Al final de l'anunci, aquesta música canvia i dona pas a una més ràpida, ja que l'anunci canvia per complet. La veu en off va ajudant a entrendre millor l'anunci.













No hay comentarios:

Publicar un comentario